کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار

 

  • # می خوای بدونی تو کوهبنان چه کسب و کاری جواب میده ؟
  • # می خوای فروش محصولات و خدماتت رو بالا ببری ؟
  • # می خوای کسب و کارتو به روز کنی ؟
  • # می خوای از جدیدترین روشهای کسب و کار باخبر بشی ؟
  • # می خوای بدونی با مشتری چطوری باید برخورد کنی ؟
  • # می خوای بدونی چه تبلیغی برات مناسبه ؟
  • # می خوای بدونی حرفه ای ها چطوری میفروشن ؟
  • # می خوای بدونی چطوری میتونی کسب و کار اینترنتی داشته باشی ؟
  • # می خوای بدونی چطوری رایگان تبلیغ کنی ؟

 

با توجه به حضور کسب و کار های سنتی در شهرستانها و عدم توجه صاحبان این کسب و کارها به حضور فضای دیجیتال در دنیای کسب و کار موجب به صدا در آمدن زنگ خطر شده و در صورت عدم تغییر در روند، بسیاری از آنها شکست میخورند.

شهرستان کوهبنان از این قاعده مستثنی نیست!!!

در این شهرستان کسب و کارهای زیادی از سالیان گذشته تا به امروز آغاز به کار کردند برخی از آنها به دلیل عدم استقبال مخاطبین و یا عدم توجه صاحبان کسب و کار به اصول پایه در حوزه بازار شکست خورده و برخی همچنان در حال فعالیت هستند. بسیاری از صاحبان کسب و کار در کوهبنان جوانانی هستند که به دلیل کمبود موقعیت شغلی به کسب و کارهای سنتی روی آورده اند و هیچگونه تجربه و تخصصی در بازار کسب و کار نداشته و مردم هیچ شناختی نسبت به کسب و کار آنها ندارند.

کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار در شهرستان کوهبنان با هدف تغییر نگرش صاحبان کسب و کار برای آشتی دادن آنها با فضای دیجیتال و آشنایی با اصول پایه در بیزنس شکل گرفته است

در عصر حاضر فضای دیجیتال در خدمت بسیاری از کسب و کار ها قرار گرفته و میتواند نقش موثری در موفقیت هر کسب و کار ایفا کند و همچنین عدم توجه به آن می تواند از عوامل اصلی شکست یک بیزنس باشد.

تمام محتوا و سرفصل های ارائه شده در این نشست آموزشی با توجه به فرهنگ و شرایط اجتماعی کوهبنان تنظیم و طراحی شده و ارائه می گردد

این کارگاه آموزشی مناسب برای کلیه فروشندگان، صاحبان کسب و کار و همچنین افرادی که قصد راه اندازی بیزنس جدید در کوهبنان را دارند کاربردی است.

 

این کارگاه آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

  • # صاحبان کسب و کار ها در کوهبنان
  • # فروشنده های کوهبنانی
  • # فارغ التحصیلان دانشگاه که قصد راه اندازی کسب و کار اصولی در کوهبنان را دارند
  • # افرادی که محصولات خانگی و سنتی را در خانه میفروشند
  • # دارندگان کسب و کارهای اینترنتی
  • # صاحبان کسب و کارهای خانگی
  • # تولید کننده گان

 


 

در کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار در شهرستان کوهبنان به موارد زیر پرداخته خواهد شد.

 

  • # اهمیت شناخت مخاطب، مشتری و مصرف کننده در بیزنس
  • # راه های استفاده از فضای دیجیتال در در کسب و کار ها
  • # نحوه فروش و معرفی محصولات از طریق فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی
  • # نحوه استفاده از فضای دیجیتال برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها
  • # نحوه ارتباط صحیح با مشتری جهت متقاعد کردن او برای خرید
  • # نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و معرفی کسب و کار و محصولات

 

همه افراد در تمامی کسب و کارها بدون هیچگونه پیش نیاز و محدودیتی میتوانند در این کارگاه شرکت کنند

 

  • آرایشگری ؟
  • سوپر مارکت داری ؟
  • مبل میفروشی ؟
  • فروشنده ای ؟
  • رستوران داری ؟
  • ابزار فروشی داری ؟
  • کافیشاپ داری ؟
  • میوه میفروشی ؟
  • تولیدی داری ؟
  • محصولات سنتی میفروشی ؟
  • عطاری ؟
  • فروش خانگی داری ؟
یا میخوای بدونی چه کاری مناسبه که انجام بدی؟

این کارگاه آموزشی به دلیل معرفی اصول و بیسیک های کسب و کار برای کلیه صاحبان کسب و کار ها و همچنین فروشندگان کاربردی می باشد.


سر در گمی ( چه کسب و کاری در کوهینان مناسب است ؟ )

 

برخی از افراد در این شهرستان قصد دارند کسب و کاری راه اندازی کنند اما برای شناسایی کسب و کار مناسب آگاهی کامل را ندارند

توانایی شناسایی نیاز مخاطب را نداشته و نمیدانند جای چه بیزنسی در شهرستان خالیست.

بسیاری از صاحبان کسب و کار ادعا میکنند در کوهبنان رقیبی ندارند و با توجه به پایین بودن جمعیت شهرستان نیازی به رعایت اصول کسب و کار و بیزنس نیست و بدون همه اینها تنها با ارائه محصولی که در کوهبنان مصرف دارد میتوان کسب و کار موفقی داشت

میخواهم به جرات بگویم این دیدگاه کاملا اشتباه است و در عصر حاضر به دلیل وجود اینترنت و استفاده بیزنس ها از این تکنولوژی و فروش های اینترنتی دیگر موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما چندان تاثیری برای انتخاب مخاطب ندارد به عنوان مثال: طبق آمار در کوهبنان روزانه بیش از ۲۵۰ خرید اینترنتی انجام میشود که غالب آنها محصولات الکترونیکی هستند، همانطور که شما هم میدانید جوانان و بسیاری از مخاطبین کسب و کار ها با تسلط به ابزار های دیجیتال مثل گوشیهای هوشمند و به دلیل آشنایی کامل به خرید اینترنتی روزانه محصولات مورد نیاز خود و خانواده خود را به راحتی از فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا و دیگر وب سایت ها و اپلیکیشن های فروشگاهی خریداری کرده و نیاز های خود را بر طرف میکنند.

متاسفانه یا خوشبختانه تمامی کسب و کار ها با این پدیده روبرو هستند از فروشگاه های لوازم خانگی، لوازم صنعتی، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، پزشکی گرفته تا سوپر مارکت، رستوران و حتی کلیه مراکزی که خدمات ارائه میکنند مثل آرایشگاه های زنامه و مردانه ، هیچکدام نمیتوانند این ادعا را داشته باشند که شبکه ای مجازی و فضای دیجیتال و به صورت کلی اینترنت تاثیری روی کسب و کارشان نداشته

 

اگه میخوای فرشنده موفقی باشی ….

در ایران عموم جامعه فروشندگی را ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کار میدانند در صورتی که اینگونه نیست و فروشندگی در بیزنس و کسب و کار یک نقش اساسی را دارد و میتواند به صورت مستقیم در فروش تاثیر گذارد

یک فروشنده با دانش فروش بهتر میتواند مخاطب را متقائد کند و در نهایت پس از خرید حس رضایت و خشنودی را در فرد ایجاد کند.

 


ارائه کننده

 

هامد طهماسبی کوهبنانی

سوابق تحصیلی:

  • فارغ التحصیل مدرسه کسب  کار در تهران
  • فارغ التحصیل دوره کمپین های تبلیغاتی مدرسه تبلیغات ایران
  • دانشجوی مدیریت تبلیغات تجاری دانشگاه علم فرهنگ تهران
  • دوره های آموزشی داخلی و بین المللی در حوزه کسب و کار

 

سوابق کاری:

  • ۳ سال فعالیت در آژانس های تبلیغاتی در کرمان
  • بیش از ۲ سال به عنوان کارشناس تبلیغات کلینیک های پزشکی ایران نوین فعالیت داشته
  • ۱ سال سابقه تدریس در حوزه کسب و کار در مراکز آموزشی در تهران
  • در حال حاضر مشاور تبلیغات کلینیک های تخصصی ایران نوین و همچنبن مدرس آموزشگاه طنین در تهران می باشد.

 

جهت دریافت هرگونه مشاوره در حوزه کسب و کار به قسمت “تماس” مراجعه کنید

 


جهت ثبت نـــــــام به آدرس زیر مراجعه کنید

 

کوهبنان، چهارراه امام، جنب بانک سپه، عکاسی سایان

 


زمان و مکان برگزاری کارگاه

 

سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان

سه شنبه ۸ بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۴ تا ۱۶