۶ بهمن

در تبلیغات تاثیر متن بیشتر است یا تصویر

به نظر شما متن در تبلیغات تاثیر گذار تر است یا تصویر؟؟؟


پاسخ بسیاری از شما تصویر است

زمانی که یک آژانس مسافرتی قصد دارد پیام تخفیف تور خاصی را به گوش مخاطبش برسونه و از ما به عنوان یک تبلیغاتچی درخواست آگهی میکنه آگهی میسازیم و برای تخفیف تور های کیش آگهی طراحی میکنیم ساحل زیبای کیش و شخصی که در کنار ساحل ایستاده و افق خیره شده رو دیزاین کنیم و میزان تخفیف رو هم با درصد گوشه تصویر مشخص کنم که این یک وع آگهی ویژوال بیس معرفی میشود

همین پیام را میتوان با اگهی وربال بیس انتقال داد

با استفاده از تور کیش تعطیلات خود را با تخفیف ویژه در کنار ساحل زیبای کیش سپری کنید

 

به نظر شما کدام یک موفقترند ؟

آگهی ویژوال بیس با رنگ و لعاب و یا آگهی وربال بیس که متن را به تصویر کشیده

در صورتی که این آگهی قرار به اجرا در اتوبان روی بیلبورد نداشته باشد و قرار به اجرا در رسانه های چاپی و نشریات باشد که مخاطب زمان بیشتری را میتواند صرف کند آگهی وربال بیس موفق تر است

زمانی که شما آگهی تصویری را به مخاطب نشان میدهد مخاطب فقط همان تصویر را متصور میشود نه بیشتر از آن

ولی زمانی که آگهی وربال بیس را مخاطب میخواند تصویری در ذهن وی شکل میگیرد که او دوست دارد و با آن تصویر از ساحل کیش لذت برده و ممکن است یکی از افراد مورد علاقه خود را در کنار خود متصور شود و ذهنش آزادانه تصویر میسازد

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.