گرافیک

طراحی لوگو

لوگو همان امضاء سازمان یا مجموعه شماست که با فرم و رنگی که ان را شکل داده بیانگر

یک سری مفهوم ها میباشد

طراحی لوگو با یک آگهی بسیار متفاوت است و اهمیت بیشتری دارد چرا که یک آگهی و یا

حتی یک کمپین نهایتا شش ماه تا یک سال عمر دارد ولی یک لوگو حتی المقدور نباید در طول

عمر برند تا حد زیادی تغییر کند

زمانی که برند مجبور به تغییر و ریدیزاین لوگو میشود تاکید بر آن است که فرم اصلی و اولیه

خود را از دست ندهد چون مخاطب آن برند برند را با امضاء شناسایی میکند و در صورت هر

گونه تغییر اساسی ممکن است این ارتباط قطع شود

 


 

لوگو موشن

اجرا لوگو موشن

اجراء لوگو موشن برای ابتدا و انتهای تیزر های تبلیغاتی و نمایش در شبکه های اجتماعی

لوگو موشن جذابیتی دو چندان برای مخاطب دارد و اعتبار بیشتری را در ذهن بیننده شکل میدهد

اجرا لوگو موشن شهرداری کوهبنان

توسط تیم ارتباطات خلاق هامد

 


طراحی بروشور

بروشور میتواند اطلاعاتی در خصوص محصولات یا خدماتی که شما ارائه میکنید در اختیار

مصرف کننده و خریداران محصولات شما قرار دهد

بروشور ها میتواند جنبه تبلیغاتی پیدا کند و در اختیار مخاطبین هدف قرار گیرد

همانطور که میدانید ما مخاطبینی در سطوح مختلف اجتماعی و اقتصادی داریم برخی مخاطبین

به دلیل شرایط خاص اجتماعی اقتصادی با یک بوشور ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند و نمیتوان

گفت این رسانه با وجود رسانه های جدید مثل دیجیتال دیگر کاربردی نیستند

 


طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت میتواند اطلاعات ارتباطی شما را در اختیار مخاطبشما قرار دهد

کارت ویزیت ها با دیزاین های متفاوت، خاص، و مینیمال برای مخاطب جلب توجه میکنند و در

صورت دلبری از مخاطب مدت زمان بیشتری در جیب و یا کیف مشتری و مخاطب شما باقی میمانند


طراحی بنر های دیجیتال

هر آگهی تبلیغاتی برای دست یافتن به هدف خود که همان ایجاد آگاهی نسبت به یک موضوع

است باید مراحلی را طی کند که این مراحل در مدل AIDA گنجانده شده

هر آگهی تبلیغاتی در اولین مرحله باید توجه مخاطب خود را جلب کند تا مخاطب یکی از احساسات

مخاطب مثل کنجکاوی را بر بینگیزد

در مرحله دوم باید بتواند علاقه ایجاد کند تا مخاطب آن آگهی را دنبال کند و به مرحله بعد برود

در مرحله سوم یک آگهی باید بتواند مخاطب را قانع کند و در واقع به حس نیاز درونی مخاطب پاسخ

درست بدهد

در مرحله سوم عمل ایجاد کند (مخاطب در راستای دیدن آن آگهی عملی را انجام دهد)

و یک بنر تبلیغاتی باید تمام این مراحل را طی کند تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند


 

طراحی ست اداری

ست اداری و وجود یک یونیفرم ثابت و یکپارچه در دیزاین سازمان شما اولین قدم برای داشتن

یک فرم سازمانی است که آن فرم میتواند موجب جایگیری در ذهن مخاطب شود و مخاطب پس

از دیدن آن فرم برند شما برایش تداعی شود

به عنوان مثال فرم ایرانسل (ترکیبی از رنگ زرد و آبی)