نشست آموزشی

چگونه قاپ مشتری را بدزدیم؟؟؟


سوالی که شاید ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده ….

 

طی برسی های انجام شده یکی از مهمترین چالش های اصلی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مهارت محور (عکاسی، گرافیک، گریم و …) عدم توانایی در ایجاد شغل و ضعف در معرفی به بازار کار است.

همانطور که در عصر حاضر مشاهده میکنیم، امروزه تمامی کسب و کار ها و بیزنس ها هر چقدر هم که توانمند باشند به تبلیغات و فعالیت های ارتباطی نیازمند هستند حتی یک پزشک متخصص که در صنعت خود بهترین است. به عنوان مثال ون گوگ، بهترین نقاش در دوران حیات خود نتوانست حتی یکی از کارهای خود را بفروشد و کسب درآمد کند و در آن دوران خود را به عنوان یک نقاش مطرح کند. به همین دلیل در اوج فقر از دنیا رفت

همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته هایی مثل عکاسی و گرافیک از این قاعده مستثنی نیستند. از آنجا که این افراد توانایی معرفی خود به عنوان شخصی توانمند در رشته ای که تحصیل کرده اند را ندارد و نمیتوانند تیم تشکیل داده و پروژه های مربوطه را جذب کنند، متاسفانه خود را وابسته به موسساتی میدانند تا از طریق آنها استخدام شوند.

برای انجام هر فعالیت ارتباطی از جمله تبلیغات ملزم به رعایت اصولی هستیم تا آن را اثر بخش کنیم.

حامدطهماسبی دانش آموخته تبلیغات با همکاری دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ تهران و باشگاه عکاسان طنین، در صدد طراحی و برنامه ریزی کارگاه آموزشی بودند که تا حد مناسبی پاسخی برای این چالش باشد و راه حلی کاربردی به مخاطبین ارئه کند.

ما قصد داریم در خصوص نحوه پوزیشن کردن برند شخصی برای ایجاد ذهنیتی واحد نسبت به فرد و نحوه جذب پروژه های فریلنس و معرفی به بازار کار و همچنین بیسیک ترین موارد تشکیل تیم و فعالیت های تیم ورک را در قالب محتوایی به زبان ساده بیان کنم.

این ورکشاپ در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه ساعت ۱۴، در سالن همایش های دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران برگزار میگردد.

لازم به ذکر است که ورودی این نشست آموزشی برای کلیه دانشجویان رایگان است.

جهت کسی اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۷۷۶۸۲۰۱۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.